מערכות קולנוע ביתי

כל מה שרציתם לדעת על

מערכות קולנוע ביתי

כיום חוויה קולנועית איננה שמורה רק לבתי הקולנוע, כל אחד יכול ליהנות מצפייה בסרט באיכות גבוהה בסלון ביתו הודות לנגישות הקולנוע הביתי.

קולנוע ביתי מאפשר ליהנות מחוויית צפייה וחווית האזנה לכל סרט מבלי לצאת מפתח הבית, וזה לא יקר כמו שאתם חושבים. הודות לירידת המחירים, והמבצעים הרבים המוצעים על מסכי טלוויזיה, מגברים ורמקולים ניתן לקנות היום את כל המכשירים הדרושים לקולנוע ביתי גם בתקציב מוגבל.

תכנון הקולנוע הביתי

יש לקחת בחשבון שקנייה של כל המכשירים איננה מספיקה, על מנת ליהנות מחוויית צפייה איכותית יש לשים דגם על אקוסטיקה, על מיקום הרמקולים והתקנתם בצורה נכונה, על זווית וכיוון המסך.
בנוסף ישנן אופציות הגברה שונות התלויות הן בתקציב אשר אתם מעוניינים להשקיע והן בחלל בו יוקם הקולנוע. מומלץ להיוועץ בטכנאי מוסמך לפני שרצים לקנות את כל המכשירים.
בדיוק לשם כך עומד לרשותכם צוות עידן תקשורת, מתקינים בעלי ניסיון רב בתכנון ובהתקנה של מערכות קולנוע ביתי אשר מתחייבים לספק לכם את חווית הצפייה הטובה ביותר בסלון ביתכם.

עיצוב הקולנוע הביתי

מלבד הפרטים הטכניים, יש באפשרותנו ליצור קולנוע ביתי ייחודי ומרשים אשר יגרום לכולם להגיע אליכם לצפות בסרטים. על ידי התקנה של רמקולים שקועים בקיר, התקנת המסך כשקוע בקיר או כבולט מהקיר, או בכלל להשתמש במקרן, יכולים לעשות את כל ההבדל ולשדרג את הסלון שלכם בצורה משמעותית.
גם לסוג ומיקום הריהוט עלולה להיות השפעה על איכות השמע של המערכת, לכן אם ברצונכם לרכוש ריהוט חדש עבור חלל זה, מומלץ להיוועץ בטכנאי מוסמך לפני הקנייה.

התקנת המערכת

התקנה על ידי טכנאי מוסמך מאפשרת התקנה נקייה, ללא חוטים שרצים ברחבי הסלון בין המכשירים השונים.

את המכשירים הדרושים לקולנוע ביתי (כמו מסך, מקרן, מגבר, סוגי רמקולים שונים וכו’) ניתן להשיג ברשתות החשמל השונות. אנו יכולים לספק את אביזרי ההתקנה השונים, רמקולים שטוחים שניתן לשקע בקיר ואת הכבלים הדרושים למערכת שבחרתם.

חושבים שהגיע הזמן למערכת קולנוע ביתי?

תודה שיצרת קשר.

נחזור אליך בקרוב

אפשר גם לחייג: